Pomysł na rzęsowy biznes - WP Kobieta

Pomysł na rzęsowy biznes - WP Kobieta

Początki tworzenia firmy to zawsze wyzwanie. A wyzwanie jest jeszcze większe jeżeli dwaj mężczyźni postanawiają rozwijać biznes oparty na rzęsach i … solidnie w nim namieszać. Portal WP Kobieta przepytał założycieli Noble Lashes o początkach i „męskim spojrzeniu na kobiecy świat”. 

 Właściciele marki Noble Lashes 

 

Pomysł na markę Noble Lashes pojawił się już w 2011 roku, wtedy właśnie Paweł i Karol Wojciechowscy po raz pierwszy spotkali się ze stylizacją rzęs. Jako osoby znające się na handlu i e-commerce zostali poproszeni przez znajomą kosmetyczkę o sprowadzenie dla niej produktów do zabiegu przedłużania rzęs. Właśnie od tego wszytko się zaczęło... 

 

Zespół Noble Lashes podczas targów 

 

Kilka lat później powstała nasza firma, która przez swój dynamiczny rozwój podbija coraz więcej europejskich rynków. Noble Lashes to innowacyjne produkty, profesjonalne szkolenia oraz wsparcie klientek. Początki powstawania marki nie były jednak łatwe, Paweł Wojciechowski wspomina "Wszyscy myślą, że boks to siła. Znokautowanie przeciwnika jednym mocnym ciosem. To nieprawda. Boks to wytrwałość i upór. I właśnie te cechy przydały się najbardziej na początku". Dzięki mobilizacji i pasji bardzo szybko osiągnęli wyznaczone sobie cele. Jesteśmy dumni z ciągłego rozwoju naszej marki, a już wkrótce ogłosimy szczegóły naszej najnowszej kampanii. Takiej inicjatywy w branży przedłużania rzęs jeszcze nie było!

Link do wywiadu: Postawili biznes na rzęsach. Kim są założyciele Noble Lashes?